Starbucks is essentially pitching itself against high street record retailers. Why buy CDs in Virgin or Tower when you can create your own compilations while you're enjoying your coffee? it asks. Certainly Starbucks' weekly customer count of around 30 million individuals provides a far greater walk-through than any record store gets.
Starbucks is essentially pitching itself against high street record retailers. Why buy CDs in Virgin or Tower when you can create your own compilations while you're enjoying your coffee? it asks. Certainly Starbucks' weekly customer count of around 30 million individuals provides a far greater walk-through than any record store gets.
-
Мечта
Часто для меня мечта выглядит вот так. Чтобы отстали и поспать дали
-
Остался только Тёма
Зашел по какой-то ссылке в ЖЖ и решил почитать ленту френдов. Ну и конечно же там остался единственный персонаж —…
-
Машина времени
Очень забавные ощущения. Меня тут порой поругивают за то, что не могу выражать свои мысли в одной строчки, например. Читать народ вообще разучился и…
- Post a new comment
- 0 comments
- Post a new comment
- 0 comments